Informacje prawne

Regulamin z dnia 20.02.2017 r.

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy MrGadget.pl działający pod adresem https://www.mrgadget.pl prowadzony jest przez:
ESPIDER
ul. Karłowicza 11a lok. 9, 40 -145 Katowice
NIP 754-278-29-88
zarejestrowaną w CEIDG.

2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego MrGadget.pl działającego pod adresem https://www.mrgadget.pl, w szczególności:
a) zasady zawierania umów sprzedaży Towarów prezentowanych na stronie https://www.mrgadget.pl;
b) zasady dokonywania rejestracji, używania i usuwania Konta w ramach Sklepu;
c) zasady korzystania z Formularza Zamówień;
d) zasady korzystania z Newslettera.
3. Informacje o Towarach znajdujące się na stronie internetowej Sklepu takie jak: cena, opis, parametry techniczne i inne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
4. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- komputer (lub inne urządzenie podobne) z dostępem do sieci Internet, wyposażony w przeglądarkę internetową (np. Internet Explorer, Firefox, Chrome).
- aktywny adres e-mail.
5. Klient powinien korzystać ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa oraz zgodnie z postanowieniami Regulaminu. W szczególności zabronione jest:
a) dostarczenie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym (np. treści naruszających dobra osobiste, a także inne prawa osób trzecich)
b) korzystanie ze sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie (np. poprzez użycie określonego oprogramowania).
c) podawanie danych osobowych niezgodnych z prawdą lub naruszających prawa osób trzecich.

§ 2 Słowniczek definicji

1. Następujące wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie określone poniżej:
a) Sklep – internetowa platforma sprzedaży Towarów na zasadach określonych w Regulaminie, działająca pod adresem https://www.mrgadget.pl.
b) Klient – osoba fizyczna lub prawna, która zarejestrowała Konto w Sklepie albo dokonała zamówienia poprzez Formularz Zamówień.
c) Konto – przypisany Klientowi login (adres e-mail) oraz wybrane przez Niego hasło umożliwiające: dokonywanie zamówień bez każdorazowego wypełniania Formularza Zamówień, podgląd historii zamówień, zapis do Newslettera oraz zmianę podanych danych.
d) Newsletter – usługa świadczona przez ESPIDER, polegająca na cyklicznym wysyłaniu na wskazany przez subskrybenta adres e-mail informacji, w tym informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), o wydarzeniach, konkursach i promocjach organizowanych przez ESPIDER.
e) Towar – produkt, którego zakup jest możliwy poprzez Sklep.
f) Formularz Zamówień – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca Klientowi zakup Towaru bez rejestracji Konta.
g) Konsument – osoba fizyczna nabywająca Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

§ 3 Konto Klienta i Formularz Zamówień

1. W celu założenia Konta w Sklepie należy podać dane oznaczone jako obowiązkowe, wybrać hasło oraz zaakceptować regulamin.
2. W celu złożenia zamówienia za pomocą Formularza Zamówień należy podać dane oznaczone jako obowiązkowe oraz zaakceptować regulamin.
3. Klient jest uprawniony do usunięcia swojego Konta. W tym celu powinien wysłać wiadomość e-mail z żądaniem na adres: kontakt@mrgadget.pl. Po otrzymaniu wiadomości Konto zostanie niezwłocznie usunięte.
4. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad o których mowa w § 1 ust. 5 Regulaminu prowadzący Sklep wezwie Klienta do zaprzestania lub usunięcia naruszeń w odpowiednim terminie. Jeżeli wezwanie okaże się bezskuteczne, prowadzący Sklep usunie Konto należące do Klienta.

§ 4 Newsletter

1. W celu korzystania z newslettera należy wejść na stronę https://www.mrgadget.pl, wpisać w odpowiednim miejscu swój adres e-mail oraz kliknąć na przycisk „dodaj swój adres”. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca link weryfikacyjny. Po kliknięciu w wskazany link rozpocznie się korzystanie z newslettera.
2. Korzystanie z newslettera jest dobrowolne i bezterminowe.
3. Zarejestrowanie się przez subskrybenta stanowi wyrażenie zgody na otrzymywanie bezpłatnego newslettera. Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne w celu realizacji newslettera.
4. W celu rezygnacji z newslettera należy wejść na stronę https://www.mrgadget.pl wpisać w odpowiednim miejscu swój adres e-mail podany przy rejestracji oraz kliknąć na przycisk „zrezygnuj z newslettera”. Czynność ta spowoduje usunięcie adresu e-mail z listy subskrybentów.

§ 5 Złożenie zamówienia oraz zawarcie umowy sprzedaży

1. W Sklepie prowadzona jest sprzedaż Towarów przy wykorzystaniu sieci Internet.
2. Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez stronę internetową Sklepu: https://www.mrgadget.pl przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
3. Przed złożeniem zamówienia Klient powinien dokonać rejestracji w Sklepie lub podać swoje dane adresowe w Formularzu Zamówień.
4. Warunkiem złożenia zamówienia jest zgoda Klienta na treść regulaminu, a także podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
5. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dokonać wyboru zamawianego Towaru poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka. W trakcie składania zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku „zamów" Klient ma możliwość modyfikacji zarówno w zakresie wprowadzonych danych jak i wybranych towarów. Ponadto Klient obowiązany jest do wyboru sposobu dostawy oraz płatności, a także adresu doręczenia oraz ewentualnie danych niezbędnych do wystawienia Faktury VAT.
6. Po złożeniu zamówienia przez Klienta wysyłana jest wiadomość na wskazany adres e-mail.
7. Złożone zamówienia widoczne są w „historii zamówień'" w zakładce „moje konto" dostępnej na stronie internetowej Sklepu dla Klientów posiadających Konto.
8. Klient ma możliwość weryfikacji, zmiany oraz anulowania złożonego zamówienia do momentu realizacji zamówienia, poprzez kontakt z obsługą Sklepu pod numerem telefonu 530 711 911 lub drogą elektroniczną na adres kontakt@mrgadget.pl.
9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, w treści zgodnej z regulaminem.
10. Zamówienie jest realizowane przez Sklep w terminie od dni roboczych. Oznacza to. że w tym terminie zamówiony towar jest przekazywany podmiotowi odpowiedzialnemu za dostawę.
11. Realizacja zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
12. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klienta. Sklep zawiadomi o tym Klienta w terminie nieprzekraczającym 30 dni od zawarcia umowy oraz zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. Zawiadomienie to zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail.

§ 6 Cena i sposób zapłaty

1. Ceny towarów zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z zastrzeżeniem ust. 3). Ceny są wyrażone w złotych polskich.
2. Cena wskazana przy każdym Towarze jest wiążąca od chwili złożenia zamówienia.
3. Informacja o koszcie dostawy jest publikowana w trakcie składania zamówienia. Koszt dostawy jest doliczany do ceny zamawianego produktu.
4. Całkowita wartość zamówienia jest wskazana po wybraniu przez Klienta Towaru oraz sposobu dostawy.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów, przeprowadzania i odwoływania promocji i wyprzedaży. Jednakże zamówienia złożone przed zmianą ceny, warunków promocji lub wyprzedaży będą realizowane z zachowaniem cen wiążących zgodnie z ust. 2.
6. Do każdego zakupu dołączana jest Faktura imienna lub (na życzenie Klienta) Faktura VAT.
7. Klient ma możliwość uiszczenia ceny według swojego wyboru:

a) przy odbiorze przesyłki - za pobraniem, jeżeli pozwala na to opcja zakupu

b) poprzez tradycyjny przelew bankowy lub pocztowy,

c) za pomocą platformy PayPal,

d) za pomocą karty kredytowej.

8. Klient uprawniony jest do uzyskania rabatu wg aktualnie mu przysługującego (zgodnie z parametrami konta klienta). Rabat przysługuje na wszystkie artykuły, za wyjątkiem artykułów oznaczonych informacją "Produkt wyłączony z rabatu". Rabaty i promocje nie łączą się.

Dane do przelewu bankowego:
ESPIDER
ul. Karłowicza 11a lok. 9
40 - 145 Katowice
Idea Bank
nr konta 66 1950 0001 2006 7076 9953 0001

§ 7 Dostawa

1. Dostawa towarów następuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Czas dostawy wynosi od 2 do 14 dni roboczych od dnia realizacji zamówienia przez Sklep.
3. Dostawa zamówionych towarów odbywa się poprzez firmę kurierską - koszt wysyłki wynosi 15 zł (lub 19 zł w wypadku uiszczenia ceny za pobraniem), do wybranego paczkomatu - koszt wysyłki wynosi 9 zł przy czym jeżeli wartość zamówionych towarów przekroczy 499 zł, koszt wysyłki wynosi 0 zł.
4. Towar jest dostarczany na adres Klienta wskazany w zamówieniu.

§ 8 Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Szczegółowe informacje o zasadach odstąpienia od umowy znajdują się w załączniku nr 1 do Regulaminu- „Pouczenie o odstąpieniu od umowy”.
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.

§ 9 Reklamacje oraz niezgodność towaru z umową

1. Wszelkie reklamacje związane z korzystaniem ze Sklepu można składać na adres:
kontakt@mrgadget.pl
Sklep gwarantuje rozpatrzenie każdej reklamacji w terminie 21 dni.
2. Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail, chyba że Klient wybierze inny sposób poinformowania go o rozpatrzeniu reklamacji.
3. ESPIDER jest obowiązana do dostarczenia Towaru bez wad.
4. ESPIDER odpowiada jako sprzedawca wobec Klienta będącego Konsumentem za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej (rękojmia) na warunkach i w trybie określonym w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.).
5. Zgłoszenie wady przez Klienta może nastąpić w dowolnej formie. Aby zgłosić wadę wskazane jest: opisać wadę, zgłosić wybrane żądanie oraz wykazać fakt zawarcia danej umowy sprzedaży. Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wady Towaru Klient jest obowiązany dostarczyć wadliwy Towar na adres: ESPIDER ul. Karłowicza 11a lok. 9; 40 - 145 Katowice z dopiskiem "Reklamacja".
6. W celu zgłoszenia uprawnień z tytułu rękojmi Klient może skorzystać z przykładowego formularza reklamacyjnego dostępnego na poniższej stronie.

§ 10 – Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.) jest ESPIDER z siedzibą w Katowicach przy ul. Karłowicza 11a lok.9.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do dokonania odpowiednio: rejestracji konta, zakupu towaru, wypełnienia formularza zamówienia.
4. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez ESPIDER (poprzez zapis do newslettera).
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania usunięcia.

§ 11 – Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur. Platforma ODR.

1. W wypadku sporu ze sprzedawcą, konsument jest uprawniony do skorzystania także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
2. Zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1059 ze zm.) wojewódzki inspektor podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego między konsumentem a przedsiębiorcą przez:
a) umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub
b) przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu.
3. Zgodnie z treścią art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001, Nr 4, poz. 25 ze zm.) stałe polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikłe z umów zawartych między konsumentami i przedsiębiorcami. Regulamin organizacji i działania Stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich z dnia 25 września 2001 r. (Dz.U. Nr 113, poz. 1214).
4. Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, o którym mowa w ust. 2, wszczyna się na wniosek konsumenta lub przedsiębiorcy, złożony do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę. Dane teleadresowe wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
5. Postępowanie przed stałym polubownym sądem konsumenckim, o którym mowa w ust. 3, wszczyna się na wniosek złożony do właściwego terenowo wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej. Formularze wniosków dostępne są w sekretariacie każdego stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej. Dane teleadresowe stałych polubownych sądów konsumenckich można znaleźć na stronie: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
6. Konsument jest także uprawniony do skorzystania z internetowego systemu rozpatrywania sporów. Pod adresem internetowym https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL znajduje się platforma umożliwiająca pozasądowe rozpatrywanie sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami drogą elektroniczną, w wypadku sporu wynikającego z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (Platforma ODR).
7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur można uzyskać także na stronie https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

§ 12 – Postanowienia Końcowe

1. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie na wskazany adres e-mail specyfikacji zamówienia.
2. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie internetowej https://www.mrgadget.pl Klientowi przysługuje także prawo do pobrania i wydrukowania niniejszego regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności:
a) Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
b) Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827).
4. ESPIDER zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany regulaminu stają się skuteczne w terminie wskazanym przez ESPIDER, nie krótszym niż 10 dni od dnia udostępnienia na stronie internetowej Sklepu. Zmiany nie mogą naruszać praw nabytych Klientów.

Załącznik nr 1 – Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Na adres widniejący w dowodzie zakupu.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrano sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres widniejący w dowodzie zakupu, niezwłocznie a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś rzecz lub w którym otrzymała rzecz osoba trzecia przez Ciebie wskazana (inna niż przewoźnik).
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Nasze dane znajdziesz na dowodzie zakupu lub w regulaminie.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz do nas informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie.

Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy poprzez przelew na podany przez Klienta numeru rachunku bankowego. Nie poniesiesz żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres:
Espider
ul. Karłowicza 11a lok. 9; 40 - 145 Katowice
z dopiskiem "Zwrot".

Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem.

Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jeżeli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar lub model), najpierw dokonaj zwrotu (otrzymasz zwrot pieniędzy), następnie złóż i opłać nowe zamówienie.

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

MRGADGET.pl jest własnością Espider z siedzibą w Katowicach (40-145) przy ul. Karłowicza 11a lok.9. Staramy się z całych sił, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie towar nie spełnia tych wymagań, jesteś uprawniony do zgłoszenia reklamacji na warunkach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
Twoje uprawnienia jako Konsumenta określone są w szczególności w:
• ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. z dnia 17.12.2013 r., Dz.U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) – jeżeli dokonałeś zakupu produktu od dnia 25.12.2014 r.
• ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. nr 141 poz. 1176 ze zm.) – jeżeli dokonałeś zakupu produktu przed dniem 25.12.2014 r.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

W celu usprawnienia zgłoszenia reklamacji przygotowaliśmy dla Ciebie poniższy tekst. To zbiór wskazówek, które ułatwiają nam szybsze rozpatrywanie reklamacji!

1. Reklamację z tytułu wady zakupionego produktu (jeżeli dokonałeś zakupu produktu od dnia 25.12.2014 r.) lub z tytułu niezgodności towaru z umową (jeżeli dokonałeś zakupu produktu przed dniem 25.12.2014 r.) możesz złożyć:

• drogą wysyłkową na adres:

Espider
Dział Reklamacji
ul. Karłowicza 11a lok. 9
z dopiskiem "Reklamacja MRGADGET"

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

2. W każdym wypadku reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia- o rozpatrzeniu poinformujemy zaś w wybrany przez Ciebie sposób.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dokument określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez MRGADGET, prowadzony pod adresem internetowym www.mrgadget.pl. (dalej: Sklep) którego operatorem i właścicielem jest:
Espider
ul. Karłowicza 11a lok. 9, 40 - 145 Katowice,
NIP 7542782988

1. Administratorem danych osobowych zbieranych przez Sklep jest ESPIDER z siedzibą w Katowicach przy ul. Karłowicza 11a lok.9.

2. Sklep zbiera następujące dane osobowe:
a) W celu: dokonywania zakupów, rejestracji konta Klienta lub w celu wypełnienia formularza zamówienia:
- imię i nazwisko,
- dane adresowe (ulica i numer domu/mieszkania, miejscowość, kraj)
- adres e-mail,
- dane kontaktowe (telefon lub telefon komórkowy),
b) W celach marketingowych (zapis do newslettera):
- adres e-mail.

3. Podanie danych określonych w pkt. 2a jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do dokonania odpowiednio: rejestracji konta, zakupu towaru, wypełnienia formularza zamówienia.

4. Podanie danych oznaczonych w pkt. 2b oznacza, iż wskazany adres e-mail będzie wykorzystywany w celu wysyłania wiadomości (w szczególności informacji handlowych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie.

5. W przypadku zawarcia umowy sprzedaży i wybraniu przez Klienta odpowiedniego sposobu dostawy Sklep może udostępniać firmom kurierskim dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia.

6. Sklep udostępnia środku techniczne i organizacyjne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przysyłanych drogą elektroniczną, w szczególności:
- umożliwia dostęp do Konta jedynie po podaniu prawidłowego loginu i hasła.
- zabezpiecza dane przed przetwarzaniem przez nieuprawnione osoby.

7. Obowiązani są Państwo do nieudostępnienia swojego hasła i loginu osobom trzecim. Należy pamiętać o każdorazowym wylogowaniu się z konta Klienta po zakończeniu korzystania ze strony Sklepu. Ponadto należy zachować szczególną ostrożność w przypadku korzystania z komputerów znajdujących się w miejscach publicznych lub dostępnych dla wielu osób.

8. W każdym czasie mają państwo możliwość:
a) podglądu i edycji danych w ramach Konta Klienta.
b) dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania usunięcia.
c) sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.

9. W przypadku chęci skorzystania z powyższych uprawnień wystarczy skontaktować się z Sklepem poprzez adres e-mail kontakt@mrgadget.pl Na adres ten mogą państwo wysyłać także inne zapytania dotyczące danych osobowych.

POLITYKA COOKIES

Dlaczego i jak stosujemy pliki Cookies?

Pliki "cookies" używane na stronach internetowych należących do Espider, zapewniają naszym Klientom bezpieczeństwo i efektywność korzystania z ww. witryn internetowych. Pliki "cookies" umożliwiają między innymi logowanie do konta Użytkownika sklepu, wybór opcji logowania oraz odpowiednią personalizację wyświetlanych na stronie produktów i informacji. Niniejsza Polityka dotycząca plików "cookies" wyjaśnia, czym są pliki "cookies", jakie są reguły ich stosowania, oraz jakie płyną korzyści z ich zastosowania.

"Cookies" – co to jest?

"Cookies" są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane na Twoim komputerze, smartfonie czy innych urządzeniu, z którego łączysz się z Internetem. Pliki te są bardzo pożyteczne, gdyż pozwalają "stronie" rozpoznać Twoje urządzenie i odpowiednio się wyświetlić. W naszych sklepach korzystamy z "cookies" z wielu powodów:, aby dostosować nasze strony do preferencji użytkowników, ułatwić nawigację po stronach oraz zapewnić skuteczność procedur bezpieczeństwa.

Jak pliki "cookies" dopasowują naszą stronę internetową do potrzeb Klienta.

"Cookies" pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań użytkowników. Analityczne pliki "cookies" wykorzystywane są w celu oceny statystyk wejść na stronę internetową. Pozwalają one nam ocenić, jakie są upodobania i oceny użytkowników, a także jak możemy ulepszać stronę internetową dla użytkownika.

Jak możesz zarządzać swoimi plikami "cookies"?

Większość używanych przeglądarek, zarówno na komputerach, jak i smartfonach czy innych urządzeniach, domyślnie akceptuje pliki "cookies". Jeśli chcesz zmienić te domyślne ustawienia dla tej czy innych stron internetowych możesz to zrobić za pomocą ustawień w przeglądarce. Jeśli nie jesteś pewien jak zmienić te ustawienia, skorzystaj z "pomocy" w menu używanej przeglądarki.

Zanim zdecydujesz się zmienić domyślne ustawienia pamiętaj jednak, że wiele "cookies" pomaga podniesieniu wygody korzystania ze strony. Wyłączenie plików "cookies" może mieć wpływ na to jak będzie się wyświetlać nasza strona w Twojej przeglądarce. Przykładowo po wyłączeniu "cookies" możesz widzieć prawidłowo wyglądający serwis sklepbiegowy.com, ale nie będziesz mógł zalogować się na swoje konto lub dokonać zakupów.