FAQ Pytania i odpowiedzi

Jak mogę wyszukać interesujący mnie produkt?

Nasza platforma daje kilka możliwości znalezienia interesującego Cię gadżetu. Pierwszą z nich jest wyszukiwarka obecna na każdej stronie platformy MrGadget.pl wpisz interesujący Cię produkt.

Drugą możliwością jest szukanie za pomocą kategorii obecnych na stronie sklepu jak i w stopce strony.

Trzecią możliwością jest szukanie gadżetu poprzez wejście na stronę sklepu i skorzystanie z tagów produktów znajdujących się po lewej stronie pod filtrami wyszukiwania.

Dla prawdziwych odkrywców pozostaje kolejna możliwość, przeglądanie strona po stronie i zapoznawanie się ze światem gadżetów.

Co jeśli nie znalazłem interesującego mnie gadżetu?

Mając dostęp do tysięcy różnych produktów/gadżetów staramy się wybierać te najbardziej interesujące lub zaskakujące co może spowodować brak akurat poszukiwanego przez Ciebie.

Jednak nie zmienia to faktu, że jeżeli nie znalazłeś tego czego szukasz, jesteśmy tutaj aby Ci pomóc. Napisz nam co Cię interesuje a my wyślemy w odpowiedzi dostępne rozwiązania.

Pisz na: kontakt@mrgadget.pl

Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki?

W celu utrzymania korzystnych cen współpracujemy bezpośrednio z producentami i głównymi dystrybutorami producentów. Pozwala to nam na optymalizowanie ceny, która poza miłością do gadżetów jest równie ważna. Nasze magazyny monitorujemy na bieżąco, lecz w wielu przypadkach korzystamy z dropshippingu bezpośrednio od producenta i może się zdarzyć że czas oczekiwania na produkt się wydłuży.

W przypadku gdy produkt jest niedostępny od ręki informuje o tym fakcie mailowo/telefonicznie. Jeżeli możesz zaczekać na wymarzony gadżet będzie nam miło spełnić Twoje marzenie, w przypadku gdy czekanie nie wchodzi w grę, napisz nam to lub powiedz, anulujemy zamówienie.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Po otrzymaniu kodu rabatowego, wpisz go w wyznaczonym miejscu po przejściu do kasy. Nie zapomnij użyć znaków specjalnych kodu a zwłaszcza “#” który jest częścią składową kodu rabatowego.

Czy istnieje możliwość przesłania zamówienia mailem?

Tak, jeżeli preferujesz taką formę współpracy, wyślij nam w mailu informacje jaki, ile a jeżeli jest opcja wyboru np. koloru to wybranym kolorze, gadżet chcesz nabyć. Na tej podstawie wystawimy fakturę.

Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Nie musisz się rejestrować w sklepie aby dokonać zakupu.

Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

I najważniejsze, mając konto nie ominą Cię nasze kody rabatowe, o których informujemy naszych gadżeciarzy.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, zgodnie z regulaminem sklepu wystawiamy automatycznie faktury VAT w wersji elektronicznej. W przypadku gdy potrzebujesz fakturę w wersji drukowanej napisz nam o tym, podając adres wysyłki faktury jeżeli jest inny od adresu zamówienia.

Co zrobić jeżeli nie mogę złożyć zamówienia online?

Napisz do nas kontakt@mrgadget.pl lub zadzwoń na +48530 711 911

Czy mogę sugerować nowe gadżety?

Tak, jeżeli jesteś pasjonatą gadżetów tak jak my i chcesz się nimi dzielić napisz do nas, sugestię produktu, ciekawostkę o gadżetach lub nowinkach technologicznych.

Jeżeli na codzień testujesz gadżety tak jak my, również napisz do nas, z przyjemnością podzielimy się Twoją pasją i pracą na łamach naszego poradnika.

Pisz: kontakt@mrgadget.pl